luni, aprilie 20, 2015

Boston Marathon 2015, anulat

Este luni, 20 aprilie. În cîteva ore se va da startul Boston Marathon 2015. Ar fi trebuit să fiu prezent în primul val, care pleacă la ora locală 10:00. Spre norocul meu nu voi fi acolo.

Visul sau obsesia de a alerga la Boston se amînă cu 2 ani...

Antrenamentul mergea acceptabil, scăpasem de nici o lună de durerea de genunchi care mă șicana de aproape un an și jumătate și eram în grafic pentru 3h20... un timp decent.

Marți 7 aprilie, cu 13 zile înainte de start, hotărăsc brusc, la îndemnul lui Stelian, să fac un examen medical de rutină pentru a mă reasigura cît de perfect sănătos sînt și a face mici ajustări de nutriție. Ecografia abdominală avea să ducă la descoperirea unei formațiuni tumorale cam cît o minge de handbal. Totul se năruia... alergarea, plecarea.

Oarecum ironic, miercuri 15 aprilie la ora 8, mă prezentam la spital pentru internare. La 8:35 pleca avionul.

De aici totul a decurs conform noului plan... operația de 2 ore a început joi la 8:00, recuperarea a mers bine, azi am fost externat, la timp pentru a urmări maratonul de acasă.

În a doua parte a lunii mai reiau alergarea ușoară. Pe 27 septembrie, la Berlin, voi încerca un timp de calificare pentru Boston.

Azi, începînd cu ora 17:00 (RO) îi țin pumnii lui Stelian! Pragul de 3 ore e în pericol! :-)

6 comentarii:

  1. Voi veni la Berlin cu motorul intru sustinerea ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa narcis nu fi trist caci chirurgul a invins. Claudiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudiu :) Milioane de mulțumiri! Cu ocazia asta am înțeles de ce medicii trebuie respectați și apreciați... meseria lor nu e ca oricare alta. Mă înclin...

      Ștergere